دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 01:23

لیگ قهرمانان اروپا|حذف ناباورانه بایرن‌مونیخ در ورزشگاه‌ آره‌نا/جدال رئال و چلسی به وقت‌های اضافه کشیده شد

لیگ قهرمانان اروپا با حذف ناباورانه تیم بایرن مونیخ همراه بود.
کد خبر : 652398
ویارئال



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، در شب اول از دور برگشت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب دو دیدار حساس برگزار شد که طی آن تیم‌های بایرن و ویارئال در ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند تا بازی در مجموع دو بر یک به سود زیردریایی‌ها به اتمام برسد. بازی دیگر هم در ۹۰ دقیقه سه بر یک به سود چلسی شد و در مجمع ۴ بر۴ که با این نتیجه همه چیز به ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافه کشیده شد.


چلسی که بازی رفت را سه بریک به رئال مادرید واگذار کرده بود در برنابئو بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دارد و در دقایق ۱۵ و ۵۱ توسط مونت و رودریگو به گل رسید تا همه چیز برابر شود. شاگردان توخل در دقیقه ۶۵ هم توسط آلونسو به گل سوم دست یافتند که داور به کمک VAR این گل را سختگیرانه مردود اعلام کرد.


چلسی در ادامه به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه ۷۵ به گل سوم خود توسط ورنر دست یابد.


این پایان کار نبود چرا که رودریگو در دقیقه ۸۰ روی پاس استثنایی مودریچ دروازه چلسی را باز کرد تا مجدد همه چیز به تساوی کشیده‌شود.


این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شده است.


اما در در آنسو بایرن که در بازی رفت با یک گل مغلوب ویارئال شده بود در ورزشگاه آره‌نا با دفاع بسته زیردریایی‌ها روبه‌رو شد. اما اشتباه دروازه‌بان و مدافعان این تیم در شروع مجدد باعث شد لواندوفسکی با تیزهوشی فراوان در دقیقه ۵۲ کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.


اما این ویارئال بود که در دقیقه ۹۰ جیووانی لوسلسو به گل تساوی دست پیدا کرد تا در مجموع بازی دو بر یک به سود زیردریایی‌ها به اتمام برسد.


حالا ویارئال باید منتظر جدال برنده جدال امشب لیورپول و بنفیکا باشد.


انتهای پیام/۴۱۴۶



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته